eRecept a EET
eRECEPT
Co je nutné udělat pro zprovoznění eReceptu?
1. Je třeba mít zřízený kvalifikovaný certifikát (elektronický podpis) - řada ZZ již používá pro přístup na portály ZZ a eDávky. V případě, že nemáte certifikát zřízený, pomůžeme Vám s žádostí o jeho založení.
2. Zprostředkujeme přístup do Centrálního úložiště SÚKL.
- Odešleme žádost o registraci
- Následně se provede registrace
- Vygeneruje se SSL certifikát
3. Zprovozníme modul eReceptu ve Vašem IS
Všechny tyto kroky zajistíme, abyste měli k dispozici plně funkční eRecept co nejdříve. Navíc za Vás budeme hlídat platnost Vašich certifikátů a Vy tak budete mít o starost méně.
Zajímají Vás v souvislosti s eReceptem další podrobnosti? Podívejte se na naše RADY a TIPY.
Máte zájem o naše služby? Neváhejte nás nezávazně kontaktovat prostřednictvím formuláře níže.