eRecept a EET

eRECEPT

Co je nutné udělat pro zprovoznění eReceptu?

1. Je třeba mít zřízený kvalifikovaný certifikát (elektronický podpis) - řada ZZ již používá pro přístup na portály ZZ a eDávky. V případě, že nemáte certifikát zřízený, pomůžeme Vám s žádostí o jeho založení.

2. Zprostředkujeme přístup do Centrálního úložiště SÚKL.

  • Odešleme žádost o registraci
  • Následně se provede registrace
  • Vygeneruje se SSL certifikát

3. Zprovozníme modul eReceptu ve Vašem IS 

Všechny tyto kroky zajistíme, abyste měli k dispozici plně funkční eRecept co nejdříve. Navíc za Vás budeme hlídat platnost Vašich certifikátů a Vy tak budete mít o starost méně.


Zajímají Vás v souvislosti s eReceptem další podrobnosti? Podívejte se na naše RADY a TIPY.



Máte zájem o naše služby? Neváhejte nás nezávazně kontaktovat prostřednictvím formuláře níže.