eRecept a EET

eRECEPT

Co je nutné udělat pro zprovoznění eReceptu?

1. Je třeba mít zřízený kvalifikovaný certifikát (elektronický podpis) - řada ZZ již používá pro přístup na portály ZZ a eDávky. V případě, že nemáte certifikát zřízený, pomůžeme Vám s žádostí o jeho založení.

2. Zprostředkujeme přístup do Centrálního úložiště SÚKL.

  • Odešleme žádost o registraci
  • Následně se provede registrace
  • Vygeneruje se SSL certifikát

3. Zprovozníme modul eReceptu ve Vašem IS 

Všechny tyto kroky zajistíme, abyste měli k dispozici plně funkční eRecept co nejdříve. Navíc za Vás budeme hlídat platnost Vašich certifikátů a Vy tak budete mít o starost méně.


Zajímají Vás v souvislosti s eReceptem další podrobnosti? Podívejte se na naše RADY a TIPY.


EET

Co je nutné pro zprovoznění EET?

1. Zprostředkujeme získání přihlašovacích údajů do webové aplikace Finanční správy ČR

2. Provedeme registraci provozovny

3. Zprostředkujeme vygenerování certifikátu

4. Implementujeme modul eTržby do Vašeho IS

Všechny tyto kroky zajistíme, abyste měli k dispozici plně funkční EET co nejdříve. Navíc za Vás budeme hlídat platnost Vašich certifikátů a Vy tak budete mít o starost méně.

Zajímají Vás v souvislosti s eReceptem další podrobnosti? Podívejte se na naše RADY a TIPY. 


Máte zájem o naše služby? Neváhejte nás nezávazně kontaktovat prostřednictvím formuláře níže.